Τα έργα μας:

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:
«ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ»

Η μελέτη αφορά τμήμα μήκους 1350μ. επί της Λεωφόρου Αργυρουπόλεως εντός των ορίων του Δήμου Αργυρούπολης – Ελληνικού.

Πρόκειται για μελέτη βιοκλιματικής αντιμετώπισης των πεζοδρομίων και στις δύο πλευρές κατά μήκος της λεωφόρου, αντιμετώπισης των διασταυρώσεων με τους κάθετους δρόμους στη λεωφόρο, βελτίωση των χώρων κίνησης πεζών, των θέσεων εισόδου και εξόδου και των θέσεων στάθμευσης στις οικοδομές κατά μήκος της λεωφόρου προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

Οι παρεμβάσεις αφορούν σε όλο το μήκος της λεωφόρου και με πλάτος από ρυμοτομική σε ρυμοτομική γραμμή.

Η μελέτη θα λάβει υπόψιν τις παρατηρήσεις της Τεχνικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Αττικής όπως καταγράφηκαν σε σχετική συνάντηση στα γραφεία της προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα τα προβλήματα που περιγράφηκαν στη συνάντηση.

Γενικότερα η μελέτη αφορά την εκτέλεση εργασιών για την βελτίωση των χώρων κίνησης των πεζών και την βελτίωση του ηλεκτροφωτισμού της Λεωφόρου Αργυρουπόλεως. Σκοπός της, η λειτουργική αναβάθμιση των πεζοδρομίων με στόχο την αύξηση – εξασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς διέλευσης των πεζών.

Η ενίσχυση της περιβαλλοντικής ποιότητας της περιοχής δε θα βελτιώσει μόνο τις άμεσες συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων, αλλά θα συμπληρώσει και θα ολοκληρώσει την προσπάθεια αναβάθμισης της ευρύτερης οικιστικής ζώνης.

Η υφιστάμενη σήμερα κατάσταση, χαρακτηρίζεται από την έλλειψη περιοχών κίνησης πεζών, τον κατακερματισμό του βατού κοινόχρηστου χώρου με πολλές ανισοσταθμίες και αναβαθμούς, την μη ελεγχόμενη κίνηση και στάση του αυτοκινήτου. Έτσι έχει δημιουργηθεί πρόβλημα προσβασιμότητας όχι μόνο για ανθρώπους μειωμένης κινητικότητας, αλλά και για τους υπόλοιπους χρήστες του κοινόχρηστου χώρου. Η πρόταση έχει ως στόχο να εξομαλύνει κατά το δυνατόν αυτές τις διαφορές και να δημιουργήσει ευρύτερες ενιαίες επιφάνειες χρήσης από τους κατοίκους και τους επισκέπτες.

Η πρόταση αναβάθμισης και ανάπλασης της περιοχής περιλαμβάνει παρεμβάσεις που ενισχύουν την προσβασιμότητα κατοίκων και επισκεπτών στην περιοχή, υποστηρίζουν τη βιώσιμη κινητικότητα, και βελτιώνουν το μικροκλίμα της περιοχής.


ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:
«Δημιουργία Κόμβου στη συμβολή Λεωφ. Κύπρου και Ανεξαρτησίας»

Η διασταύρωση των οδών Ανεξαρτησίας & Λ. Κύπρου αποτελεί την 1η είσοδο/ έξοδο της Αργυρούπολης από/ προς τη Λ. Βουλιαγμένης. Οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι ιδιαίτερα αυξημένοι σε όλους τους κλάδους της διασταύρωσης, με τον μεγαλύτερο όγκο να παρουσιάζεται στα οδικά τμήματα της οδού Ανεξαρτησίας που εξυπηρετούν την είσοδο/ έξοδο της Αργυρούπολης (από/ προς Λ. Βουλιαγμένης). Στην υφιστάμενη κατάσταση οι κινήσεις οχημάτων πραγματοποιούνται με την εκ δεξιών προτεραιότητα και με μία Πινακίδα Ρ-2 (STOP) στη Λ. Κύπρου ενώ δεν υπάρχει καμία διάβαση πεζών. Η εν λόγω διασταύρωση χωροθετείται στο όριο των περιοχών Παναγίτσα Αργυρούπολης και Αγ. Τριάδας Αργυρούπολης, στη δημοτική ενότητα Αργυρούπολης του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης. Η διασταύρωση των οδών Ανεξαρτησίας & Λ. Κύπρου βρίσκεται περίπου 300μ νότια από τον σταθμό του Μετρό «Άλιμος» και εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό ροών πεζών.

Η ελλιπής διαμόρφωση, η απουσία των κατάλληλων ρυθμίσεων και το πλήθος των κινήσεων δημιουργούν αυξημένη επικινδυνότητα για την κίνηση του πεζού, του οχήματος και του ποδηλάτη, αυξάνοντας δραματικά τις πιθανότητες πρόκλησης τροχαίου συμβάντος, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της Τροχαίας Ελληνικού. Η σκοπιμότητα εκπόνησης της παρούσας μελέτης έγκειται στην αναγκαιότητα βελτίωσης του υφιστάμενου κόμβου.

Το αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, ο εντοπισμός των κυκλοφοριακών προβλημάτων και των προβλημάτων που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια, η διερεύνηση εναλλακτικών λύσεων ανασχεδιασμού του κόμβου και η διατύπωση των τελικών προτάσεων για τις κατάλληλες διαμορφώσεις του ισόπεδου κόμβου Ανεξαρτησίας & Λ. Κύπρου, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται τόσο η λειτουργικότητα του εν λόγω κόμβου όσο και η ασφαλής διέλευση πεζών.